Ellert Renovering – tilbageslag
Med hjælp fra en genbo fik jeg skiftet det gamle remtræk, hvor remhjulet var vind og skævt.
Remmen rendte af hele tiden, har prøvet mange ting for at rettet det op, men intet hjalp.
Jeg købte for et par år siden et sæt, med tandhjul og kæde, fik det først monteret for 14 dage siden.
Det kørte fint, gælden og optimismen var tilbage – men holdt kort.
Efter ca 5 minutters drift, holdt motoren op med at køre……………………
Så nu skal jeg have fejlfundet på, om det er motoren, motorstyringen eller det er potentiometret som sidder ved speederen.
Er det styringen, en Curtis, ved jeg ikke om ikke projektet stopper og den røde Ellert skal videre i verden- på skrotpladsen skal den ikke.
